Momybaby00 Büyük de olsa hangi çocuk saatlerce kahvaltı masasında oturmak veya tek başına oynamak ister ki?
Ben kahvaltı tabağı hazırlıyorum kendime. Oğlumla birlikte yiyoruz, o devam ederken ben kahvemi içiyorum. Yarım saatte kahvaltı/kahve olayı bitiyor.