Doğum yapalı 8 ay oldu ve 4.ayımda regli olmaya başladım. Bu zamana kadar çok düzenli bir şekilde gidiyordu ama bu ay 12 gün geçti hala olmadım. Hamilelik olasılığı sıfır olmasına rağmen test yaptım negatif çıktı. Salı günü doktora gideceğim ancak sormak istedim bu şekilde yaşayan oldu mu? Yani sağlıksal bir sorun mu var acaba endişelenmeye başladım.