Kubradurmuss renasdemir üste kalsın bende Bağcılar Kirazlıda oturuyorum Doğrusu gittim çocuk doktorlarına ama beğenmedim
renasdemir Kubradurmuss bende kirazlıda oturuyorum Medicine götürüyorum ama eskisi gibi ilgili doktor yok
taa renasdemir ömer vardı doktor soyadını unuttum ama yarın eşime sorarım onu öok sevmiştim kızıma gğlerek oynayarak yanaştı hep sevecen bi şekilde sevdim de oraya götürüyoruz bizde
renasdemir taa Ömer okuyan büyük oğlumun doktoru bebek takibinde pek ilgili değil Erdal bey vardı o da hastaneden ayrılmış
taa renasdemir olabilir tabi ben sevmiştim . ZTen biryere düzenli gitmedik hâlâ hiç . Acıbadem madicin Medipol arası mekik dokuyoz