Dorukk bizzz tam 15 gün çektik🤦♀️Kızım 8.5 aylık çok zor atlattık daha öksürük duruyor ara ara.Hava verdik 4 saatte bir.Uykusuna denk getirmeye çalıştım.Odasını sık sık havalandırın ve nemli tutun peteğin üstene ıslak bir havlu koyun.Yün,battaniye,peluş oyuncak odada bulundurmayın ve burnunu sürekli açık tutmaya çalışın🙏Allah yardımcınız olsun çabucak iyileşsin