aysegul_my camxays meyvelerde 3 gün kuralina gerek yok bence tadim dönemleri bittiyse herhangi bi meyve yedikten sonra döküntüleri olursa anlayabilirsiniz
Gizmokzilla camxays neyin ne zaman alerji yapacağını bilemezsiniz, elmaya alerjisi olan çocuklar bile gördüm 😂 aceleniz mi var tadıma devam edin bence riske atmayın
camxays Gizmokzilla acelem olduğunu mu söylemişim? Diğer sebzeleri denerken meyve versem diye düşündüm. Teşekkürler.
Gizmokzilla camxays diğer sebzeleri denerken meyve vermeyi düşünüyorum diye bir şey yazmamışsınız ama 🫠meyveleri de mi 3 gün kuralıyla veriyorsunuz demişsiniz ben de şahsi fikrimi belirttim kötü bir şey yazmadım, sizlere papatya veya melisa çayı öneriyorum💆🏻♀️