linam008 hasta biri için çok normal bir değer. İnternette yazana bakmayın. Daha önce hiç enfeksiyonel hastalık geçirip crp tahlil yaptırmadınız mı? Kendim dahi 30larda değer gördüm antibiyotik ile geçiyor biiznillah.
Sizinki de üçüncü günden sonra iyileşmeye başlayacak saati saatine kullanmaya özen gösterin, geçmiş olsun