merviss477_ Selam kizlar bebegim 3 aylik ve oksurmeye basladi hasta olcak herhalde bilmiyorum neyapsam iyi gelir ben kellepaca icsem sutumden onada fayda edermi
damlabahar merviss477_ bebeğinize kekiği kaynatıp 1 çay kaşığı verebilirsiniz ben öyle yapmıştım 2,5 aylıkken öksürüğü kesmişti antibiyotik etkisi var kekiğin zaten araştırın mutlaka ☺️
merviss477_ damlabahar ya duydum ama korktum vermeyide nane ve kekigi kaynatip ben içiyorum sutumden geçsin diye acaba onada icirsem bisey olurmu
damlabahar merviss477_ Ben 2,5 aylıkken içirdim bişey olmadı hatta her hafta 1 çay kaşığı hala veriyorum 4 aylığız şuan
damlabahar merviss477_ 1 çay kaşığına 1 çay bardağı su koyuyorum , iyice kaynatıyorum fokurdayana kadar sonrasında kendi kendine soğumasını bekliyorum o şekilde veriyorum rica ederim bu arada ☺️
Dejajavu Bizde 5 aylığız 1.5 ay çektik bu durumu . Boğazı öksürmekten tahriş olmasın yoksa enfeksiyon kaparsa bizim gibi uğraşmak zorunda kalırsınız 39.5 ateşi gördük bir ay boyunca . Doktora gözükün o size gereken en iyi bilgiyi verir .
merviss477_ Kaderuzbas denedim 2 kez ama anlayamadim cunku hastaligi cogalmisti ve atesi oldu hastaneye gitmek zorunda kaldik ama doktora sormustm bisey olmaz verebilirsn demisti kimiside verme diyor