eylulum255 kizim 4 aylik olmak uzere ilk defa bugun mamayi reddettigini gördüm ayy nasıl cıldırıyooo ayni biberonu bizde kullaniyoruz yani cok sık acikan bi bebekti 2 saat veya 2 bucuk saatte acıkırdı simdi 3 vey 3 bucuk saat yapiyorum ağzina biberon deger değmez basıyo cığlığı ayy şok oldum içirtemiyorum öncedende bi kac kez böyle yapmisti ama bugün ayri bi reddediyo hamaği var ona koyupda iciriyorum hafif sallarken ancak öyle iciyo ben mamadan oldugunu düşünmüyorum cnkü mamadan olsa bi iki çekipde ittirirdi dışarı bizimki ağzına biberon değer değmez başlıyo çığlık cığlığa hic içmeden ben dişleri oluşuyoda acaba o mu yapıyoki diorum