3ccukannesi icim acidi o cocuk bundan sonra hep korkarak yasayacak, insanlar keske dogurabildigi kadar degil terbiye,ahlak,egitim,insanlim verebildigi kadar dogursalar. Benim hicbir umidim yok okullardan, keske baska bir ulkeye gifme imkanimiz olsada cocugumuzun hayatini kurtarsak bundan 10 sene sonra daha kotu olacak gibime geliyor… Herşey anne babada başlar.