Benim 6 yaşındaki çocuğuma 3 yaşında mı diyorlar . Çok zayıf olduğu için böyle yorumlar geliyor . Artık takmıyorum çünkü balık yağı , takviyeler , Multivitaminler hepsini denedim . Çocuğun yapısı bu . Zekası falan çok çok iyi . Herkes uzun ya da yapılı olacak değil . Hepimiz birbirimizden farklıyız . 1 yaşında hem daha çok gelişir. Kafana takmamaya çalış . Sağlıkla büyüsün ❤️