Merhaba anneler, oğlumu bel bitimine kadar yastık üzerinde uyutuyorum. Yani bizimki gibi sadece kafayı almıyor sırtı beli de yastıkta oluyor ama poposu yatakta oluyor kısaca reflu yatağı mantığı gibi. Ama yastık olduğu için tedirginim. Fakat bu şekilde yattığında uyanmıyor sanırım midesi rahatsız etmiyor. Sizce bu şekilde uyutabilir miyim ?