Ben biberonu da değiştirdim bence biberonla memeyi ayırt ediyor artık 4. Ayda algıları açıldı, tercih yapıyor işte. Ben de çok takmıyorum gece uyanabilirsem veriyorum onun dışında mama veremiyorum. Çiroz çiroz takılıyoruz, sağlıklı olsun da miniğim 🥹