BilgeHanim Nisan ayına yurt dışı tatili planlıyoruz. Acaba çok zorlanır mıyım? Bebeğim hasta olur mu? Hava değişimi vs derken. Yada ek gıda orada nasıl hazırlarım. Uykusu değişir mi. Huzursuz olur mu. Deneyimi olan annelerim biraz bilgilendirir misiniz? Yada tavsiyeleriniz olur mu?
Tubor BilgeHanim yurt disi degildi ama biz 8 aylikken istanbuldan alanyaya tatile gitmistik . Evde cesitli kavanoz mamalar yapip termos cantayla yanima almistim . Gerekli olabilcek ust baş ve ilaclarini mutlaka alin . Uyku duzeni bizim otelde degismisti ama geldigimizde duzelmisti
Tansukiz BilgeHanim ben 6 aylıkken gitmiştim hatta nasıl yaparız falan diye baya strese soktum kendimi ama o kadar kolay oldu ki mevsim normallerinde giydirip çok fazla tanımadığı insanlarla temasa geçmezse hasta olmaz özellikle okul çağı çocuklarından uzak tutun yemek meselesi de yanınıza meyve alın muz elma gibi ben hazır mama kavanozlarına çorbalar yapmıştım yayla tarhana gibi onları kullandım hazır mama da vermiştim haşlanmış patates alabilirsiniz ağzı sıkı hava geçirmeyen bir kapta taşırsınız kaç gün kalacaksınız ona göre ön hazırlık yapın bir paket de bisküvi atın çantaya bir şey yapamadığınız zaman en kötü çaya suya iki bisküvi az ekmek içi ezin verin 3-5 günde bir sıkıntı olmaz eğlenmenize bakın stres etmeyin 👍
babahakan Hangi ülkeye gideceksiniz, o ülkedeki insanladın bulaşıcı hastalıkları nelerdir, en Basitinden içtiğiniz şu bile burdan farklı olucak bunların hepsini değerlendirin gitmeden