boranenis 11 aylıkken klinikte yaptırdım yurtdisinda yaşıyorum onun için evde yaptırma gibi şansım yoktu olsada yaptirimiydim bilmiyorum ama diyebileceğim suki küçükken yaptırın valla aklı yetmiyorkeb en iyisi çünkü bebek içinde sizin içinde ben yaptırdıktan sonra pek sorun yaşamadım sadece alt değiştirmede biraz huysizlandi korktuğundan sonra geçti ama sünnet olurken zordu eşimle ben tutuk doktor hemen 5 dk da halletti ama küçük olsaydı gerek olmazdı bunlara tutmaya vs şimdiden MasaAllah diyelim hayırlısı hakkınızda 🌸💕