Mom022 eyinas 14 gün zaten her durumda ücretsiz takibi yapılıyor yenidoğan olarak geçtiği için. sigorta yapmıyorlar o yüzden
kuzeyto Mercimek34 axa sigorta bizimki, tamamini karsilamasa da yuzde 80ini karsiliyo. Acibadem’e gidiyoruz, belki baska hastanede tamamini karsilar onu bilmiyorum