rgs yeğenimde var,zaten prematüre bebekti,öyle devam etti.Üzerine durulmadı.Şuan 12 yaşında ama 7-8 yaşında gibi görünüyor.Geçen senenin sonunda hormonlarinda sorun olduğunu tespit etti doktorlar ve şuan hormon ilacı kullanıyor.Yurtdişında yaşıyor ama yani , Türkiye de bu konular nasıl ilerliyor bilmiyorum.