mrymkrm benim bebegiminde boyleydi hatta daha beterdi iki taraftsn icine gomuktu cocuk doktoru hisey demedi ortapediye gonderdi , ortapedi de yuruyunce duzelcegini soyledi ayrica pamuk batikonla hergun o batik bolgeyi icten duss dogru silerek masaj yapmami soyledi bende o sekil uyguladim , sonrasinda yurumeye baslayinca gercekten duzeldi tirnaklarib. Bu sekilde uygulama yapabilirsin ve keserken u seklinde degilde kut kesin ayak tirnaklarini