Yeniannee23 Kızlar merhabalar öncelikle biraz uzun bir post olucak o yüzden kusura bakmayın sadece bugune kadar yaşadığım sorunları tek tek yazmak istiyorum çok yorgunum çok çaresizim ve en kötüsü de hiçbir şeye yetemiyorum. Ben hamilelikte 39+5 günlükken kontrole gitmiştim ve doktorumuz artık doğuma alalım seni diyerekten yatisimi verdi. Ne sancım var ne acilmam hiç birşey ile doğuma gittim saatlerce suni sancı çektim ebe geliyo bakiyo açılmama 1 cm 2 cm diye ilerledi sonra bir ebe geldi kaç santim dedim onu ne yapacaksın o bizim işimiz diyerek beni tersledi ve artık sancılarım arttı ben bir yandan istifra ediyorum en sonunda yalvardım beni alın artık sezeryana diye o beni tersleyen ebede burası devlet hastanesi öyle hemen alınmaz dedi suyumu patlattı ve ben o sancıyla tahminimce 3 4 saat daha durdum. En sonunda tam açılma ile bütün ebeler başıma dikildi ıkın geliyo yağmur diyolar yok yapamıyorum doktor bebeğin saçını görüyorum hadi diyo yok cikmiyo en sonunda benim canım kalmadı bebegiminde nabzı düştü ve acil sezeryana alındım. Bebeğim dünyaya geldiii. Bebeğim doğum sırasında oksijensiz kalmış beyin hasar almış haftada 1 gün gördüm bebeğimi sen sarilabildik ne opebildik aglamadi bile çocuğum 40 gün sonra duydum ilk ağlasıni öyle bakiyodu anlamsız anlamsız tek bir tarafa nöbet geçirmiş nöbet ilaçları kullanmaya başlamışlar onu her gördüğümde sütüm akmaya basliyodu çok zor günlerdi çok zor. 2 ay kaldı yoğun bakımda emme yutkunmasi yoktu hastaneden aldığımızda beslenme sondası ile beslenmeyi öğrendim ama evimize geldiği gün bayramımızdi. Çeşit çeşit doktora fizyoterapiste gittik hep bizi yanlış yönlendirdirler saçma sapan insanlarla muhatap olduk öyle bir piyasa kurmuşlar ki herşeyden uçuk para kazanıyorlar biliyorlar çünkü onlara muhtacız. Oğlumu günlerce göğsümde uyuttum saatlerce onun için süt sagdim herkes çok şaşırdı aa sütün nasıl kesilmedi diye ama onun için elimden gelen teksey oydu nasıl kesilmesine izin verirdim. Şimdi bebeğim 11 aylık nöbet ilaçlarınin 2 tanesi kesildi düzenli fizik tedavi alıyoruz kafasını tutmaya calisiyo sürekli olmasa da bazen bize guluyo beni taniyo ellerini tam kullanmayı bilmiyo ama azıcık oyuncaklarını tutmaya calisiyo emme yutkunması hâlâ yok terapistimizim durumu iyi yoğurt deneyin dedi ve günde 7 8 çay kaşığı veriyorum. Nefes alması çok zorlaştı kusmamizda arttı reflü ilaçina başladık bir kusarsa nefesi iyice darlasiyo ben bütün gün bebegimleyim onu gözümün önünden ayirmiyorum ama bu kadar şeye rağmen artık hiç birşey yapmaya gücüm kalmadı egzersizlerini yapıyım diyorum kusuyo zor nefes aliyo hiç birşey yapamıyorum bütün günümüz mahvoluyo onun için herşeye hazırım ama gücüm yok nasıl toparlanicam bilmiyorum hergun güne başlarken bugün kendini topla diyerek başlıyorum ama uyandığımda gözlerimi dahi açmakta zorlanıyorum çok yorgunum çok üzgünüm bir ihmal yüzünden bu süreç beni bebeğimi ailemi çok yıprattı. Mesela önümüzde yapmam gerekenleri yazicam tek tek hangi birini yapıyım bilmiyorum oğlumu 3 saatte bir doyuruyorum acligini pek bilmiyo çünkü kiloda alması lazım zayıf bir bebek. Fizik tedavi hareketlerini yapmam lazım ağız egzersizlerini yapmam lazım onunla oyun oynamam lazım yemek temizlik bulaşık bunları yapmam lazım bebeğime oturma çalışmam lazım ve bebeğim 2saate bir uyuyan çocuk akşam 9 10da yatiyo 3 4e kadar uyanıyo sonra tekrar uyuyo tabi uyanınca ogurmeler filan. Temas sevmeyen bir çocuk dokunulunca ağlar öyle böyle değil çığlık cigliga he haftada 2 kere en az doktor kontrolümüz var. Ben napiyim nereye yeteyim. Eşimi derseniz sağolsun yardımcı oluyo ama oda 3 vardiya calisiyo yigitle en fazla 3 4 saat gecirebilirse geçiriyor. Hakkınızı helal edin biraz fazla uzun oldu
Deletedmom_106 Yeniannee23 Rabbim yardımcın olsun evladına kalıcı şifalar versin. . Biz normal günlük şeylere bile yetemezken sen özel bi çocukla yine herseye ne güzel yetiyorsun ağzından bi tane isyan çıkmamış.Çok güzel bi annesin. İnşallah hepsi geçer gider evladında mutlu sağlıklı günleriniz olur 🤍
cemre_-34 Yeniannee23 zor süreçler evet doktor hatası yüzünden bu durumdasınız ama dava acabılırsınız doktora. Bebegınıze Emar cekıldı mı tanı koyuldu mu ?
Melo29 Yeniannee23 Devlet hastanesinde sizin bunları yaşamanıza sebep olanlar umarım aynılarını yaşarlar siz çok güçlü bir kadınsınız ve imtihanınız çok zor evin işi gücü hallolur bebeğiniz uyurken siz de uyuyun açıkçası benim bebeğim 1 yaşına geldi hala daha gündüz uykularında o uyuduğunda ben de uyurum çünkü başka türlü ona enerjim yetemiyor siz de boşverin işi gücü dinlenin
Seda-0618 Okurken kanım dondu o aptal insanları şikayet etmedinizmi nasıl böyle birşey olur inanmıyorum sırf böyle insanlar yüzünden özelde doğum yapmak istedim devlete ayağımı basmadım terbiyesizler aldıkları para haram zıkkım olsun bir hayat bu kadarmı ucuz çok üzgünüm
Yeniannee23 @Deletedmom_106 yaaa çok teşekkür ederimmm evet hiç isyan etmemde çok şükür yanımda evet sabrım bazen çok zorlaniyo ama hep oğlum için dayaniyorum dayanmaya çalışıyorum güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏
Deletedmom_106 Yeniannee23 rica ederim 🤍 Güzel yürekli anneye Güzel dualar dilekler edilir. Çok şanslı evladınız
Momyofthesun Yeniannee23 çok çok üzgün ve kızgınım neden diretirler normal doğum için bu kadar inanılır gibi değil inşallah bebeğin sağlığına tamamen kavuşur bu çektiklerin kötü bir anı olarak kalır güzelim♥️
Yeniannee23 @cemre_-34 dava açmak için dilekçe verdik ama savcılık dava açılması için onay vermedi 11 ay oldu cimere sağlık bakanlığına şikayette bulunduk onlarda ihmal yoktur diye geri dönüş yaptı. Aslında artık pek peşine de düşmuyorum evet çok kinliyim o doktoru ebeleri parçalamak istiyorum yada adalet versin cezasını çok istiyorum ama biraz birikmisim var avukattir masraflar dur harciyacagim parayı oğlumun tedavisine harcarim diye düşünüyorum malûm günümüzde it iti isirmiyo benim hesaplasmam mahşerde olucak hakkım helal değil hiçbirine. Bide ben salak gibi hiç birşeyden habersiz sezeryandan odaya alınırken ebelere hakkınızı helal edin diye çıktım o narkozlu halde ama yok iki elim yakalarinda
cemre_-34 Yeniannee23 haklısın bnde sizin gibi yaşadım ama bnm özel hastanede bnm bebeğim de 33 gün yoğun bakımda kaldı 31+5 hafta doğdu Şuan 2 buçuk yaşında kasılmaları var Sp tanısı koyuldu Emarda oksijensiz kaldığı görüldü 6 aylıkken beri fızık alıyorum Şuan metin Sabancı spastik merkezınde fızık alıyor rabbıme çok dua edıyorum bır gün mutluluktan ağlamayı nasıp etsin ınsallah zor süreçler bnde hiç ısyan etmem asla rabbım bır bıldıgı vardır dıyorum Allah sevdıgı kulunu imtihan edermıs ne mutlu ki Allahım sevdıgı kullarıyız. Bnde mahşerde o günü beklyrm hesap gününde asla helal etmıyorum sızı de çok ıyı anlyrm ama üstüne düşün bebegınızın ve ılk üç yaş o kadar Onmlı ki çok çabuk kavrıyorlar
Yeniannee23 @Seda-0618 maalesef it iti isirmiyo ihmal yoktur diye dönüş yaptılar hep bebeğimin doğum saatini bile farklı girmişler. Normalde peşini bırakmam bu işin ama ona yapacağım masrafi oğlumun tedavisine kullanmak için duruyorum ileride kök hücre botoks olma ihtimali var.
prensesannesi1_ Yeniannee23 muhteşem bir annesiniz herseye yetemezsiniz tabi kendinizi üzmeyin lutfen
Yeniannee23 @Melo29 bend eoyle oğlumla uyuyorum ama gücümü hiç bir zaman toparlanamiyorum sürekli yorgunum o yorgunluğu hiçbir zaman atamıyorum üzerimden
prensesikizler Yeniannee23 cok gecmis olsun, rabbim versin cezalarını inşallah. Siz bebeginize oyle guzel bakiyormussunuz ki rabbim size mükafatını en iyi sekilde verir hic merak etmeyin. Bu arada eskisehir de hangi hastane acaba, bende eskisehir de yaşıyorum.
Sanaelpencedurmam Yeniannee23 çok üzgünüm ve çok kızgınım. Bende Eskişehirdeyim bana da 39+5 de alalım dedi doktor ben kabul etmedim Kendi sancımı bekledim. Ya bide bu çıkmış anlamıyorum ya. Hangi doktor adının soyadının basharflerini yazar mısınız? Benim ki h..o..y
Boncuk-anne Yeniannee23 Doktorunuz kimdi acaba bende şehir hastanesinde doğum yaptım. Bu arada en önemlisi çok güzel bi annesiniz ara sıra yetemiyo gibi düşünmeniz çok normal ama asla yetemiyor değilsiniz. İnşallah uğraşlarınızın karşılığını alırsınız
Yeniannee23 @Momyofthesun insallaaahh inşallah bu günler geçsin bebeğim sağlığına kavuşsun yeter ben razıyım bu kötü anılara
hab Rabbim şifalar versin güzel oğlunuza sızede dayanma gücü ve sabır versın çok özel bı annesınız yavrunuzda öyle verdıgınız çaba sonuç verecektır Allah büyük geçecek bugunlerde öyle düşünün güzel düşünün güzel olsun hersey
Yeniannee23 @cemre_-34 bide evet yenidoğan da çekilmiş beyinde hasar var diyolardi doktor ama mr raporu normal çıktı hiç bir problem gözükmüyor gibi. Nöroloji doktoru klinik muayenesine göre serebral palsi diyor fizyoterapistimizde aynı serebral palsi diyor.
Alyadua_34 Yeniannee23 instagramda tuğçe Aksu uzunhan var lütfen bi bakın bu konuda çalışmaları var ben daha önce kızımı götürdüm ve inanılmaz iyi bi doktor araştırırsanız türkiye de derece yapmış başarılı doktorlar arasında hem çok bilgili hemde çok ilgili lütfen bi bakın bu arafa çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifasını versin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
esrabozz Yeniannee23 rabbim yardımcınız olsun ne kadar güçlü bir annesiniz, zahmetten sonra rahmet vardır derler, rabbim yanınızdaki bu kadar şeyi yetiştirebiliyorsunuz. az daha sabır, ne güzel kapılar açılacak size kimbilir❤️