nilaylaylay benimde bebeğim 2,5 aylık uyku düzenimiz sizinle aynı. Gece 12 de geçiyor gece uykusuna. Bizde o saatte yattığımız için bizimle yatmış oluyor. 4 gibi uyanıp emziryorum sonra 7. Bazen 8:30 a kadar uyur bazende 10 a kadar uyuduğumuz olur. Uyandıktan sonra 1 saat oyalandıktan sonra uykusu gelir . Mesela şu an tekrar uyuttum. Ama bu çok uzun sürmez. Saat 3-4 gibi öğle uykusuna geçiyor o zaman 2 saat kadar uzun bir uykusu oluyor daha sonra tekrar gece yatana kadar kısa kısa şekerleme yapıyor. Huysuzlandığında anlıyorumki uykusu geldi. Şimdilik böyle güzel çünkü onunla uyuyup uyanmak benimde uykumu almamı sağlıyor.