Doğum kilolarınız ne zaman gitti kızlar ya benim göbeğim kaldı biraz hala 9. Ay da 86 yı gördüm sonra 75 oldum şuan daha düşmüş olabilir ama sinirimi bozuyor bu kilolar korse takıyordum ama çok sıkıyo rahat değilim hiç öyle olması gerekiyormuş ama çıkardım emziriyorum diye tam anlamıyla diyet yapamam sütüm zaten zor yetiyo aşırı değil