Dunden beri hafiften öksürüyordu. Bu sabah haataneye gittik esimle, doktor bseyi yok dedi. Aksama dogru öksurugu artti braz ve bu cocugun nasil bseyi yok ben anlamadim dedm. Ateş halsizlik vs yok evet ama öksurukte durduk yere olmaz herhalde? Ve kendi kendine de gecmez yani dmi? Oyle bi öksuruyorkii, aşırı şekilde balgamı var yani uzaktan sesini duysan bile belli. Hava versem yeterli olur mu? 🥺 Baska ne yapabilirim? Demin uyandi oyle bi öksürdü ki, boguldu zannettim icim parcalandi 🥺