Oğlum 3 yaş 3 aylık. 2 ay önce uyku apnesi teşhisi ile bademcik ve geniz eti ameliyatı oldu. (3 doktorun hemfikir olması ile) ameliyat başarılı geçti sonrasında da hiç sorun yaşamadık. Bir hafta 10 gün önce hafif bir nezle oldu o gündem beri gece yine ağzı açık uyumaya başladı, uykuda arada boğulur gibi hık hık gık diyerek derin nefes almaya başladı (genizden hık sesi ile) bu sürede burnu akıyor ama başka hastalık belirtisi yok. Acaba tekrarladı mı bu geniz eti? Yarın doktorunu arayacağım ama bilgisi olan varsa diye sormak istedim modum çok düştü boşuna mı ameliyat oldu bu çocuk 😢