Sevgim4sana 👋🏻👋🏻 eşi dostu fotoğrafcı olan var mı? Evde kendime fotograf yazıcısı kartuş kagıt almak istesem hangi marka hangi model alınmalı 🙏🙏
Sevgim4sana Sevgim4sana ya da evinde olup kullanan memnun olan var mı? Fotoğraf cıkarmak bu kadar pahalıyken, bende bu kadar severken değmez mi
Sarikuzumalp Sevgim4sana Bizim citizen makina şuan fiyatları bilmiyorum ama çok iyi basıyor renkleri falan.
Sevgim4sana Sarikuzumalp modeli var mı ya da serisi? Evde mi kullanıyor sunuz. Kartuş be kagıt masraflı oluyor mu
Sarikuzumalp Sevgim4sana Biz düğün fotoğrafçılığı yapıyoruz sezonda. Evde duruyor yazın da salona götürüyoruz. Citizen op900 ıı bizim kullandığımız model. Kağıt fiyatları yüksek di bu sene bilmiyorum ama kağıt baya masraflı oluyor.