Herkese merhaba,
Bebeğim 4 ay 10 günlük. Doğduğundan beri kolik yarı kolik dendi drumuz tarafından ve ağlama krizleri, gaz sancıları her akşam zaten uykuyla sorunumuz vardı. Şimdi de gaz mı, gece terörü mü, ayrılık kaygısı mı, uyku gerilemesi mi bilmiyorum ama çok üzülüyorum.
En geç 20:30-21:30’da uykuya geçirdiğim bebeğim ( kaçta uyursa uyusun farketmez) hep 1 veya 1 buçuk saat sonra gözleri kapalı ağlayarak uyanıyor bazen çok zor sakinleştiriyorum. Neden olabilir? Zaten derin uykuya dalamama problemi hep vardı ama bu çok başka bir şey.
Uyku saatleri, rutinimiz de düzenli. Daha erken kalkmayı seven bir bebek değil. Gece de güzel uyuyor aslında.
Aşağı yukarı şöyle;
08.30 uyanış 11:00-12:30 uyku
14:00 uyanış 15:30-16:30 uyku
17:30 uyanış 18:30 son uyku
20.30 uykuya geçiş rutini 40-50 dk sürüyor uyuyor ama bir saat içerisinde de anlık uyandığı, dalamadığı oluyor. Daha sonra da dediğim gibi çığlık atarak, ağlayarak ve hatta içini çekerek devam ediyor , yani bildiğiniz korkuyor. :( gece uykusunda da 2 sa. bir uyanır fix. Yani bu olaydan 1 saat sonra daha uyanırsa acıktığını biliyor, ezmiriyorum. Bunu yaşayan var mı? Nolur bana bir çare bulun, korktuğundan eminim ama nasıl çözeceğimi bilemiyorum. Gün içerisinde olmuyor böyle bu arada, sadece uykuya direnme oluyor.