prenseslerin2annesi merak etmeyin pes etmeyin bu dönem meme reddi olabiliyor.karanlik bı odada ayakta emzirmeyi,biraz hopayarak emzirmeyi deneyin.sutunuzun olmadığını sakin dusunmeyin cnku dün emzirme danışmanlığında gittim.bebek ilk başta süt gelene kadar memeyi boş çeker,sonradan memeler halk dilinde terbiye olduğu için 🤭o an taptaze olgun süt uretilir.yani bizim doğumdan sonraki gibi semsert olmayabilir goguslerimiz.gevsek olabilir bu sutumunuzun olmadığı anlamına gelmez dedi .ve tazyikli geliyorsa emmek istemeyebilir.benmde öyle.ve bana emzirirken tazyikli gelmemesi için makas hareketiyle memeyi sikmami söyledi.eger çözüm olmazsa yerçekimine doğru değil de,biraz koltukta geri yaslanarak emzirmemi söyledi,o da fayda etmezse çok az pompayla ön sütü boşaltıp öyle emzirmemi söyledi.cunku tazyikli gelmesi 5 dakika civarı sürüyor.o sürede bebek ağzı çok dolduğu için emmek istemeyebiliyor.umarim faydası olur 🥰❤️