Biliyorum erken başlamşsn diyeceksnz ama öyle olması gerekti 18 aylık tuvalet eğitimi verdm 1 ayın sonunda çözdü gündüz de sıkıntısı yok yapıo ama gece 2 kere ben kaldryrdm yapyrdu sonra bnm 2.gebelik derkn son zamanlarda ben ağrlaştm kaldıramadm altına işedi vs sonra doğum yaptm uğraşmak istemedm gece bez bağladm ama sıkıntı şu ki gece uyumadan önce süt içtiği için sabah bezi dolu kalkıyor ben geceyi nasıl alştracğmı şaştm kaldrsam ağlıyor aplaya ağlaya yapıyor sütü braktrmam lazm önce onu da brakmıo altına yapsn desem ıslak ıslak uyur hiç rahatsz olmuyor siz geceyi nasıl braktrdnz yada çişi gelince kendi uyanıyor mu