Oğlum 6 aylık ve gece gündüz saat başı uyanıyor alarm kurmuş gibi iyi günlerimizde 2 saatde uyuyor ama geceleri cok kötü oluyorum gece gündüzü ayırt etmesi için akşam ları hep perdeleri kapatıyoruz beraber iyi geceler diyoruz felan ama boş en kısa zamanda uyku eğitimini vermek istiyorum ama nasıl nerden başlıycagımı bilmiyorum sizde durumlar nasıl