Rbia Kiviefe 6 ay aşımız da kızım 8 kiloydu şu anda 7 aylığız aşı olmadı için kontrolünü bekliyorum yüz üstü dönüyor gel gel yapıyor çak yapıyor elinden tuttumda yürüyor hatta yürümüyor koşuyor ☺️yürütece koydum da arkamdan pıtır pıtır o da geliyor bu aralar çekmecelere taktı kafayı çekmeceler açıp içindekileri alıyor karıştırıyor baba diyor ağladında anne diye ağlıyor sadece
tubaelif Kiviefe 7 ay 10 günlüğüz 10 kg 73 cm kızım. 2 aydır dönüp sürünüyor Du. Desteksiz Oturuyor. bugün emeklemeye başladı aniden. Ağlayınca Anne, baba ege Elif gel diyor canı isteyince. Cici yapıyor. Mama ile beslendik emiyor da ama yetmiyor 6.aydan beri ek gıdayı 3-4 çay bardağı yiyoruz günde Dr mamayı azalt ek gıdayı yesin dedi kilosu fazla olduğundan.
Gyed Kiviefe bizde 8 ayligiz 8700 grm 74 cm sürünüyor tam desteksiz oturuyor gel yapıyor hadi diyor anne abi diyor bana tutunarak kalkıyor ellerinden tutunca yürüyor müziğe bayılıyor sokak hayranı minik prensesim
Aselks Dönüyor geri geri emekliyor kendi etrafında dönebiliyor yüz üstü ama ileri emeklemiyor. Hadi gel diyor dede diyor meme mama diyor sağa sola kafasını sallayıp müzikle dans ediyor zıplamaya bayılıyor 6. Ay kontrolunde 8,5 kiloydu suan kaç bilmiyorum. Sanırım dişleri huzursuz ediyor bir haftadır iştahsızız
tubaelif Eylulum48 onun için artık hayati önemi yok dedi. Sebzeleri haslayıp uzerine 1 2 damla zeytinyağı koyuyorum oyle yiyor sanırım dahaa a uykulardan once 2 yada 3 olcek mama yapıyorum
canyarim Prensesim 7 ay 22 günlüğüz 8 kiloyuz 73 cm, emekliyor değil emekliyor uçuyor resmen:))) yürüyor arada bir kendini unuttumu desteksiz oturuyoruz, baba anne abla vs meme mama gibi sözler söylüyoruz daha daha 😂😂
mutlular 7 ay 10 günlük kızım allahım herkesin evladını bağışlasın çocukları korusun inşallah.❤️🧿en son kontrolde 8kg boyu 69cm di.hareket ettikçe kilo alımı yavaşlayacak çok kilo aldığını düşünmüyorum.desteksiz uzun süre oturamıyor.gel gel yapıyor kendisi de şaşırıyor yaptığı harekete😅alkış yapıyor birkaç gündür.kabızlık yaşadığımız için ek gıda yüklenmiyorum öğlen sebze yada çorba akşam meyve yada yoğurt veriyorum.keşke bebişleri bir araya getirebilsek ne güzel olurdu bu aylarda çocuklarla zaman geçirmeleri gelişimleri açısından çok önemliymiş