Oğlum 3 yaşında sıcak çaydan , yüksekten düşmekten , çekinir camdan bakarken dikkat eder düşerim yoksa der
Ancak parkta diyelim salıncakta bür çocuk sallanıyor önünden geçerken kendini korumuyor ,,,bu bilinç için küçük mü sizce
Ona bugün sallanan bir salıncağın yanında tehlikeli olduğunu anlatırken salıncak çarptı oğluma çenesi sıyrık oluştu ağladı 😭bir daha geçer misin yanından diyorum hayır diyor
Deneyimlemeden öğrenemez mi çocuklar ,, yoksa sorun benim oğlumda mı 🤔