yirmiikikasim23 kolik mi tam çözemedik aşırı gazlı ama kolik başka bi durum galiba sürekli huzursuzluk hali yok aşırı ağlamıyor ama gaz var. Damla kullandım peki işe yaramadı yiyip içtiğimde de alakalı değil ama hala dikkat ediyorum kimyon çayı rezene vs. Sürekli masaj yapıyorum karnına bacak kaldırma hareketi yapıyorum doktor önermedi ama Başka türlü o gazlar çıkmıyor günde 4 5 kez gaz masajı bazen sıcak su torbası yapıyorum o da rahatlatıyor clinikid masaj yağı aldım onu sürdüm o da pek etti etmedi böyle böyle 2 buçuk ay geçti. Şuan hiç bi damla kullanmıyorum mesajla devam ediyoruz sanki bi tık iyi ha birde doktor her emzirme sonrası 15 dk gazını çıkar dedi gerçekten o biraz daha toparladı bizi