Bebeğim 10 aylık 1 aydır ara ara dilinde tahriş gibi kızarıklık yara oluyor nokta nokta kanama tarzında başta bişey çizdi cam kesti diye düşündük ama sürekli oluyor. 3-4 kez belli aralıklarla tekrar etti hatta ilk olduğunda ağzından kan geldi bişey çizdi zannedip acile bile götürdük. Şimdi tekrar oldu bu sefer dilinin yanlarında iki yönlü olarak. Sorum şu allerjik bişeyden olablir mi ya da hastalık belirtisi mi öncesinde yaşayan anne varmı ? olay akşam olduğu için sabah doktora gideceğiz ama.çok endişeliyim