alr_ bende yaşadım ilk gebeliğimde. Konuştum sebebini sordum. Bekarlık zamanımdan kalan birşey demişti. düzenli ilişki olmadığı bir sürecimiz olmuştu o dönemlerde yapmış. Tarihlerine bakmıştım gercekten o dönemler yapmış. 2. Gebeliğimde öyle bişeyle karşılaşmadım.