sze_ benim oğluşumda, 5 aylıkken işe başladımve asla biberon almıyodu. Anne verdiğinde kokusunu aldığı için almıyomuş, babası verdi hemen aldı, kayınvalidemden de alıyo. Ve artık benden de :) benim de sütüm azaldı gibi hissediyorum daha yeni ufak ufak benimle olduğunda da mama veriyorum.