Merhaba anneler
Bebeğim 21 günlük sürekli ağliyor
Doktor alerji testi istemiş ve idrar kültürü istemiş
Alerji testi negatif çıkmış ama idrar kültürü Enterobacter aerogenes çıktı doktora henüz gitmedik çünkü doktor yok tatile çıkmış
Ve ben korkuyorum böyle bi şey yaşayan var mı ne yapabilirim