Neseimm Şuan instagramda bebeğimin ilk saçım çerçevesi yapılıyor çok hoşuma gitti ama sizce gereklimi yaptıran varmı
Snglkargc_0107 Neseimm yapmadım kızımın saçı henüz kesmek için kısa ama ilerde hatıra için çok hoş bence
Kayraaa59 Neseimm ben çerçeve değil de kolye yaptırdım. Anne sütü üzerine saçından ismini yazdırdım. Sma hastası bir bebeğin annesi yapıyordu o zaman. Hem ona destek hemde çok hoşuma giden bi hatıra olarak yaptırmıştım. Çokta memnun kaldım 2 senedir kullanıyorum onu tavsiye ederim
Neseimm Uykusuzhergeceeee evet bebeğin bilgileriyle dolduruyolar 250 tl falan sadece çizimide veriyolar maille
Nazife5 Ya buraya fotoğraflarını atabilsem keşke ama beceremedim instagramdan yazarsanız yardımcı olayım bebeğinizin cinsiyeti erkekse elimde sadece erkek bebek için şablon var eğer yapmak istiyorsanız (ndemiray5)