muhammed3455 geçtiğimiz Cmt günü yaptırdım 2,5 aylık , akşam 7 ye kadar o kadar çok ağladı ki çok pişman oldum anestezi geçmişti çişini yaparken canı yanıyordu sonra nolduysa hiç olmamış gibi davrandı gece çok rahat uyudu direkt çişli bezle dursun dedi bugün son dikiş düştü