Kızlar herkese selam bebeğin biberondan memeye geçiş yapıyor bugün aralıksız 5 saat boyunca Emdi bırakınca sadece 2 saat uyudu Çişi az geliyor henüz bir aylık bunun dışında da 5 saat hemen bebek hiç duymamıştım başına böyle bir durum gelen var mı geçici bir süreç mi Deneyimi olan lütfen yazsın çok zorlanıyorum Bu arada sütümle alakalı herhangi herhangi bir sorun yok memeyi de emzik gibi tutmuyor