gnl1 bende kız hissettim
Kız bence hayırlı olsun
bengonca teşekkür ederim
Anladığımdan değil bu arada his sadece
Erkek bence
Nub teorisine göre erkek
wawas o neymis asko
@Fdme bilmem ne kadar doğru ama oğlumda tutmuştu