senemtemur Nimenrix ve Bexsero aşısı yaptırdınız mı ? Nasıl geçti ? Ateş vs yapıyor mu ? Doktorunuz hangi aylarda önerdi ? Fikrileriniz neler bu konu hakkında ??
Papatyaa21 senemtemur 7 ayda baxsero olduk iki gün huzursuzluk ve ateş yaşadık aşı yeri kızardı sora geçti herkese yapmayabilir ama önemli bir aşı 9 ayda ikinci dozu olcak en erken iki ay olması gerekiyor arada daha fazlada olabilir 1 yaşından sonra da bir doz nimerix yapıcaz
maygirl senemtemur 6 aya gelmeden 1 er ay ara ile 2 sindende 2 ser doz yapildi bexsero bmce ağir bi aşı nimemrixe gore…pekistirme dozlarida 2 sindende 1 er doz dsha 1 yasinda yapilacak.
hndathn senemtemur 13. Ayda tek doz nimenrix 24 ve 26. Aylarında 2 doz bexsero şeklinde planladı doktorumuz öyle yaptırdık. Nimenrix ve bexsero ilk dozda bir sorun yaşamadık ama bexseronun ikinci dozu ağır geçti. Kusma ateş halsizlik sonumuz hasta oldu 3 saatlik bir serum sonrasında ancak dusurebildiler ateşini 3 gün halsizlik ara ara yükselen ateş yaşadık şükür 4. Günün sabahında hiçbirsey yoktu
mom-1 Papatyaa21 bexsero 8 10 14. Ay olacak ilk dozunu 3 gün önce olduk ateş huzursuzluk hicbisey yasamadık Nimenrix tek doz 13. Ay olcak
bengonca Ayda ikisini beraber yaptırdık. 5. Ayda da ikisi beraber olacak. Doktorum ateş olsun olmasın 6 saat arayla 3 defa calpol içirmemi söyledi. Biraz huzursuzluk yaptı ama ateş hiç olmadı
Papatyaa21 mom-1 biz bexseroyu iki doz yapmayı düşünüyoruz o yüzden 6 aya kadar uzatsbiliyomuşuz ikinci dozu nimerix de 13. Ayda bizimde bir doz
Berenssmom Nimenrix yaptırdık bugun haftaya 17 aylık olacak kızım. Canlı bi aşı olmadığı için ateş yapmadı. Huysuzluk falan da olmadı şimdilik.
MinikPandam_ senemtemur ikisini de üçer doz yaptırdık bitti çok şükür. ikisini ayni anda yaptirdim huysuzluk sancı ateş vs hiçbir yan etkisi olmadı ama bu aşıların yan etki olayi bebekten bebeğe değişiyor. Yani biz hiçbir aşıdan yan etki yaşamadık şimdiye kadar şükür ki. hangi aylarda yapılacağına her çocuğun kaç aylık olduğuna göre doktorun önerisi değişebiliyor biz 5 7 13 şeklinde olduk.
Papatyaa21 mom-1 evet biz 7 aylıkken başladık üç doz önerildi bir yaşından sora yapılcaksa bie doz nimetix dedi doktorumuz