Kevserakb Kızlar alt dişimiz geliyor ya çok huysuz bebeğim ve geceleri uyumuyor ağrı kesici calpol vereyim mi vermeyeyim mi kararsızım 11 aylık bebeğim
Nursensglk Kevserakb bende veriyorum çok huysuz olursa doktorum da öyle dedi verebilirsin ama arada tabi
Kevserakb Berilsmom13 gece çok sık aralıkla uyanıyor krize giriyor resmen gönlüm acı çekmesine de el vermiyor ama zora kalmadıkça vermeyin dedikleri için sormak istedim 🥲
aylizmujde Nazife5 bende vermiştim, ateş sonuçta insanın elinde değil. İlaç dışında yakkin zamanda kehribar almanızı öneriririm. Çok çok işe yarıyor
Nazife5 aylizmujde ateş için yazmamış ağrı kesici özelliği için yazmış ben o yüzden tetagil önerdim tabiki ateşi olduğunda bende verdim müjde hanım🙏