meyra9 Kızlar bebeğim 8,5 aylık kaç gündür uykuları mahvoldu. Dişleri çıktı bi tane daha çıkıyor sanırım, uykusundan çığlık atarak uyanıyor. Ateşi gündüz biraz vardı şu an yok ama ağrısı için calpol versem mi ?
baliimm743 meyra9 meyra9 geçmiş olsun calpol de ağırı kesici ateş düşürücü 1 çk veseniz faydalı olacaktır
arifahsencesur meyra9 bizimde bir haftadır öyle hatta 10 olmuştur çok ağrısı olduğunda durmadığı zaman veriyordum ben rahat uyuyordu en azından yoksa çığlık çığlığa uyanıyordu ama hala dişlerimiz patlamadı 🙄
Bebegimm1 meyra9 tetagil deneyin ben diş döneminde onu kulandım şuruba gerek kalmadı ve diş dönemi uzun oluyor osanit yada tetagil bakın derm yan etkiside yok
benimbebegim meyra9 2 gecedir aynı durumdaydım en son dün gece yatırmadan önce verdim 1 çk rahat bir gece geçirdi çok şükür, tetagil ve calgel de kullanıyorum ama calpol rahatlattı valla 16 aylık
Liya01 meyra9 13 aylık kızım ardı ardına diş çıkarıyor devamlı geceleri çok ağlayınca calpol veriyorum ben rahat uyuyor bişe olmaz bence baktınız çok ağlıyor huysuz verin ağrısı geçer rahatlar uyur
aydaberra37 meyra9 1 çay kaşığı 6 saate bir verebiliyorsun canım tetagil diş granülü deneyebilirsin bitkisel çok iyi geliyor.