8,5 aylık hic böyle bi sorun yasamıyoruz ama her bebek farklıdır ben dişten olabilecegini düşündüm açıkçası benim bebegim aglamayı bilmeyen bebek ciddi söylüyorum sırtına kadar kaka da yapsa aglamaz o yüzden sorun yasıyoruz ama yasamıyoruz sanırım yemekte de öyle ac da olsa aglamaz uykusu varsa da aglamaz yatar uyur kendi diş çıkarırkende yasamadık ama huzursuzluk oluyodu ondan