Kizlar doktora sormayı unuttum ama sizden bir fikir alayım. Bebeğim 36 günlük. Uzamış sarılığı var. Anne sütü sarılığı dedi doktor. Bazen geceleri emziriyorum. Mesela 12 gibi emziriyorsam birdaha saat 2 de emziricem ama mesela bir buçuk gibi uyuyor yarim saat sonra tekrar uyandırmak gerekiyor. Haliyle çok zorlaniyorum bazen bezini değiştirirken bile uyanmıyor. Veya gece hiç uyumuyor gündüz çok uykuya dusu yor. Sorum şudur acaba açıksa kendi uyanır mı 4 saat falan uyandırmadan bırakabilir miyim artik