Nihaladn bizde de durum aynı,en beğenerek aldığımız ayakkabıları hiç giydiremedik.Spor ayakkabı aldım, önü yuvarlak ve geniş, üstü diğer ayakkabılara göre daha fazla açılıyor,yani bantları açınca giydirmek için.Şuanlık onlarla idare ediyoruz bakalım sonra ne yapıcam.Bu konu da bana çekmiş yavrucum,bende de aynı sıkıntı var.