Elvan1703 18 ay aşısı olduk dün 2 kol 1 agız gece 4dwn beri ateşi var calpol dolven içiriyorum dönüşümlü duş 1 2 gün aldırma dediler önerinz var mı ateş yaptı mı sizlerdede
tubasd Elvan1703 eklem yerlerine ıslak bez koyun yüzünü yıkayın sıcak yerlerini serin serin yerlerini sıcak tutun ayağının altına limon sürebilirsiniz
Gnydn61 Elvan1703 benim oglumda da ates yapmıştı hatta atesi kontrol altına alamadık acildeki doktor 39.9 olan ates icin surup verdirip bekletti havale gecirdi
34_seyma tubasd aşıdan dolayı havale gecırılıyor mu geçmiş olsun benim oğlum hasta olunca havale gecırmişti şimdi aşı ateş yapacağı için korkuyorum tekrar geçirir mi diye ama ozaman hiç ateş düşürücü vermemiştim
Elvan1703 Birde aşı vurulan kollardan 1 tanesinde kızarklık oluşdu soguk kompkres yaptm ama hala kırmızı