Benim de sezaryene 1 buçuk yıl oldu ama ara ara ağrım oluyor. Hatta bir kere hapsirdigim da ameliyat yerimden kıt diye ses gelmişti, çok korktum ama bir sıkıntı olmadı. Galiba bu ağrılarin gecmesi biraz uzun sürüyor. Kız kardeşim de de aynı sikayetler var çünkü.