Marsila Komşumun bebeği kızlar sağlık ocağına gitmiş doktor çıplak elle dokunmuş doktor uyuzmuş Geçti bende demiş ama bana attı Özlem bak bir diye bakar mısınız ben artık sivilce görsem uyuz diyorum hiç iyi değilim atacam şimdi foto
Ballilokmam11 Marsila bwnim bwbwgim dw yenidogan donemi uyuz gecirmisti malesef boyle degildi ama bizde goeuntu bilemiyorum cok uyuz gibi degil
Marsila Valla ben her şey olabilir dedim kadın kötü oldu ya ama ne yapım bende de psikoloji kalmamış valla ben sivilce görsem uyuzdur Diyorum ya 😭
Marsila Ballilokmam11 İnşallah değildir ya doktora götürecez yarın eşi de görevde tek başına benimki de geçti gibi çok dikkat ediyorum kimseye bulaş olmasın bana da bulaşmasın diye kafayı yedim artık
Sesimgeliyomuuu Ballilokmam11 nasil atlattiniz bebeginizde anlatabilirmisin bizde uyuz olmusuz xabion losyon surduk kizimla ben (7 aylik bu arada) 3 gunu tamamladik ama vucudunda lezyonlar olusmaya basladi 2. Küru bekliyorum 10 gunun dolmasini esim ziver hap icti ben emzirdigim icin icemiyorum
Ballilokmam11 Marsila insallah uyuzsa temasda bulunmayin yumurtlama sureci varmis cnku cok illet bir hastalik malesef ya
Ballilokmam11 Sesimgeliyomuuu bizde losyon kullandik(yurtdisindayiz) isim veremem o yuzden tum giydigimiz kiyafetleri nevresimleri havlulari cop powetine koyduk agzini sıkıca kapattık 1 hafta sonunda yıkadık bunu semptomlar geçene kadar yaptık surekli evi sirkeli su ile temizledik iz kalmadı kizimda sukur darisi basiniza
Sesimgeliyomuuu Ballilokmam11 valla bende ayni deli gibi temizlik yapiyorum kiyafetler yikaniyor sicak utuyle utuluyorum yikadiktan sonra coraplara varana kadar evi sirkeyle siliyorum heryeri kizimida ayni sekilde sirkeyle yikiyorum siliyorum bende bisey kalmadi ama kizimda var losyondan sonra lezyonlar disari vurur diyolar oylemi oluyor
Ballilokmam11 Sesimgeliyomuuu bende ütüledim herseyi ama söylediğim gibi bekletin oyle biseyki tam bitti diyorsunuz tekrar çıkıyor bizde önce lezyonlar çıktı bilemediler yenidogan olunca sıcaktı birde hava isilik dediler alerji dediler ilerledi en son uyuz olduğunu buldular ama hepsi geçene kadar bende eşimde bebeğimde losyonu kullandik sizde kullanın bence bebeginiz atlatana kadar tskrar gecebilir birde bu süreçte kimseyle görüşmenin tavsiyem sizden onlara sonra tekrar size kısır döngüye dönüşür durum
Sesimgeliyomuuu Ballilokmam11 devam ediyoruz zaten mutlaka bitip gidene kadar devam edicem ikinci kür kaldi gerekirse ¾ yapariz yeterki gitsin