Ftmysf1007 gerçekten zor bir dönemden geçiyorsunuz ama bu günler de geçecek unutmayın bunu.Dün kızım için çocuk nöroloji doktoruna gittim çok şükür herhangi bişeye gerek görmedi doktor ama oradaki çocukları gördüm Allahım dedim benim çocuğum koşturuyor yemeğini yiyebiliypr,ağlıyor ne yapmak istediğini anlayabiliyorsun o an kafamda bişey belirdi sanki.Şimdi bunlar o kadar gereksiz geliyor ki.otizm şüphesi diye gitmiştim kızım için.Bu sonuçlar bi belli olsun inanın ağlaması etmesi her yeri dağıtması umru da bile değil artık..