neanladinyurdagull ballilokum3 çok çok silik birşey görüyorum ama hiç renk yok bilemedim adet gecikmesi var işe daha belirgin olurdu.Bence birkaç gün daha bekleyip idrar deneyim yada kan verebilirsiniz
Beyninizikullanmakucretsizdir ballilokum3 test bozuk mu t’nin olduğu kısımda pembe lekeler var gibi 😬
Bett1 ballilokum3 merhaba bana var gibi geldi bence yarın sabah hemen bı kan verin ama eğer bekliyorsanız çokta umutlanmayin
S_x_w ballilokum3 bu resimde benim ekranımda 1 koyu 2 silik çizgi var 🤷🏻♀️ böyle olmamalı..bozuk olabilir normal kaset test yaptınız mı?
ballilokum3 Beyninizikullanmakucretsizdir idrarım yetersiz geldi galiba 2 damla falan anca denk getirdim
ballilokum3 tubasd eğer varsa spiralim var düşüğe sebep oluyor diye duydum o yüzden acele ediyorum çıkartayım diye
ballilokum3 Bett1 yok beklemiyorum sadece kendimden şüphelendim ve spiralim var diye korkuyorum eğerki hamilelik varsa spiral zarar verirse diye
Bett1 ballilokum3 o zaman bence beklemeyin imkanınız varsa acile gidip kan verin spiralim var gebelik testim pozitif çıktı ağrım da çok fazla diyince hemen test yaparlar. Ya da sabah mutlaka gidin
ballilokum3 Kızlar ben yine ilk idrarımla test yaptım yine çif çizgi çıktı yine silik ama dün akşama göre daha koyu çıktı şimdide pempemsi lekelenme gördüm 9 da kan vermeye gideceğim