Bebeğim sadece anne sütü alıyordu 6 aylık kontrol öncesinde karın bölgesinde kırmızı lekeler çıktı döküntü tarzında. Bebeğimiz doğduğundan itibaren çok aşırı kuru bir cilde sahip. Doktorumuz cildinin kuru olmasından kaynaklandığını söyledi. Bizde mustelanın ürünlerini kullanmaya başladık. Şampuan ve kuru ciltler için olan vücut kremini. Kontrol'den sonrada ek gıdaya başladık. Mustela ürünlerini kullanmaya başlayınca kızarıklıklar sönmeye başladı. 15 - 20 gün sonra kızarıklıklar biranda tekrar çıkmaya başladı ve bebeğimin karın bölgesini komple sardı. 2 3 tanede belinde çıktı. Hemen gazi hastanesine götürdük orada yapılan muayenesi sonucunda topik dermatit tanısı konularak Hipokort ilacı verildi. 5 gün kullanmamızı iyileşmez, ateş vb. durum olursa tekrar kontrole gelmemizi söylediler. Vücudundaki kızarıklıkların resmini kendi doktorumuza gönderdim oda cildiyeye göstermemi söyledi.
Sizce ne yapmalıyım. Ankara'da bu durum için hangi doktora başvurmam gerekiyor. Alerji testi yaptırmalımıyım nerede yaptırabilirim. Lütfen yardımcı olur musunuz?
https://i.hizliresim.com/009yWY.jpg
https://i.hizliresim.com/kMmEpJ.jpg